2011/12/18

Witam,

długo biłam się z myślami, zanim postawiłam pierwszą literę na niniejszym blogu. Powodów było wiele, ale ten najważniejszy tylko jeden - obawa o sprostanie wysoko postawionych wymagań czytelników! 
Zielonym światłem stała się dla mnie świadomość pobudek i celu, dla którego blog został założony oraz zamiłowanie do tego rodzaju wyrażania siebie, swoich przemyśleń i przeżyć.

Mam nadzieję, iż blog, który prezentuję będzie ciekawy i znajdzie swoich odbiorców wśród szerokiej społeczności internautów, a jego problematyka zaciekawi niektórych z Was. 
W założeniu, tematyka bloga skierowana jest przede wszystkim dla kobiet, a to dlatego, że oprócz tematów dotyczących życia w Szwecji, szeroko rozumianej kultury tego kraju oraz wszelakich przydatnych informacji,  pragnę poruszać również, kwestie związane z modą, urodą, kosmetykami szwedzkimi i sprawami pokrewnymi, bliskimi każdej kobiecie.

Ze swojej strony, mogę dodać jedynie tyle, iż dołożę wszelkich starań, aby wywiązać się z wyżej postawionych założeń, prosić  Was o wyrozumiałość, aktywny udział, współpracę i życzyć sobie powodzenia :)

Trzymajcie kciuki! Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy: